Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Asystentka Biura
Firma: THT Sp. z o.o. miejsce pracy: Świdnica
Firma THT Sp. z o.o. będąca jednym z wiodących producentów systemów opakowań przemysłowych poszukuje pracownika na stanowisko
Asystentka Biura
Miejsce pracy: Świdnica
Zadania: Wymagania: Oferujemy:
- Obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji listowej i mailowej
- Dbanie o funkcjonowanie biura, zgłaszanie usterek, odbiór prac,
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmie,
- Przygotowywanie sprawozdań, redagowanie pism oraz opracowywanie projektów dokumentów na potrzeby biura,
- Organizowanie spotkań oraz podróży służbowych,
- Zakupy materiałów biurowych,
- Wsparcie organizacyjne i administracyjne pracowników.
- Samodzielność i umiejętność organizacji pracy własnej,
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne,
- Wysoka jakość wykonywanej pracy - dokładność, rzetelność i terminowość,
- Wysoki poziom kultury osobistej,
- Dobra znajomość pakietu MS Office,
- Dobra znajomość języka angielskiego,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Stabilna praca w przyjaznym, dynamicznym środowisku
- Umowa o pracę
THT Sp. z o.o.
Praca Asystentka Biura
Praca Lubin
Praca Świdnica
Praca Asystentka Zarządu Świdnica
Praca Głogów
Pozostałe oferty pracy w firmie THT Sp. z o.o.


Data dodania: 07-01-2022
Wyświetleń: 303
Wyświetleń: 303